۲ پاسخ

یه بار دیگه بی بی بزن چون من حاملگیم اینجوری شدم 10روز از پریودم گذشت بعد یه روز لکه دیدم دیگه ندیدیم فک کردم پریود شدم ولی نشدم بعد فهمیدم حاملم و اونم لانه گزینی بود

منم حدود دو هفته گذشته نشدم البته من کلا از بعد زایمان تاالان فقط یک باز اونم ماه قبل ۱۹ بهمن شدم
ولی اسفند نشدم
شیر خودمم میدم
عیچ علائمی ندارم ن برا بارداری ن برا پریود😕
نمیدونم داستان چیه
رابطه محافظت نشده هم نداشتم اصلا

سوال های مرتبط