۴ پاسخ

منم ۳۸ هفته و ۴ روزم دیشب کمر درد داشتم

هنوز زوده تا 40 صبر کن

برو بیمارستان nst بده شاید انقباض داری ولی متوجه نمیشی
من اینجوری بودم ۳۸ هفته و ۲ روز رفتم بیمارستان انقباض داشتم ولی بدون درد بود
آخرشم سز اورژانسی شدم ضربان قلب بچه افت داشت

دوش ابگرم پیاده رویی پله نوردی اسکات

سوال های مرتبط