۸ پاسخ

منک اورژانسی شدم قبلش خورده بودم صبحانه و اینا ولی سرمم زدن گرسنه نمیشه بیشتر تشنگی ادیت میکنه

نه از ۱۲شب به بعد هیچی نخور
بعدشم اصلا ضعف وهیچی نداری سرمه

ادم زیاد بعدش احساس گرسنگی نداره
من که فقط تشنه‌م بود بهم گفتن خیلی کم میتونی اب بخوری

فک کنم ازساعت ۱۲شب قبلش نباید چیزی بخوری حتی اب هم نباید بخوری بعد از عمل هم سرم میزنن و معمولا آدم ضعف نمیکنه ...

سرم میزنن ضعف نمیکنی

از 12 شب نباید چیزی بخوری
هشت ساعت بعد عملم نباید چیزی بخوری

از ۱۲شب قبل نباید چیزی بخوری
من ک دکترم اینجور گفته بود

سوال منم هست☹️

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان ویهان👶💋🩵 مامان ویهان👶💋🩵 ۸ ماهگی