۳ پاسخ

هرچی تواین شرایط گیراوردی بده اصلا مشکلی نداره بچها هم مثل ما آدم بزرگا هستن همه ی غذاهارو میتونن بخورن

فقط شیرینجات وشکرو نمک وبیسکویت هله هوله نده ک برای رشدشان خوب نیست سیری کاذب دارن

من که الان بهش میدم مشکلی هم نداره

من قاطی پاتی میدم
ینی با ۳ سال خونه داری فرق بین گوشت گوسفندی و گاوی رو نمیدونم که بخوام ندم🥲😂

سوال های مرتبط

مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی