۷ پاسخ

نه بابا بخور بره من چهار ماه رعایت کردم الکی

به پسر من حساسیت میده ، کلا نمیخورم

باعث نفخ میشه

فقط تند نباشه چون هم لباش میترکه هم موقع دفع اذیت میشه

تند نباشه اكيه

منم خوردم

ن منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۶ ماهگی