۳ پاسخ

. وای چه حس خوبیه خودم از این خوابا زیاد دیدم

خیلی حس خوبیه خواب میبینی نینی بدنیا اومده🥹

منم دقیقا همین خواب و دیدم ولی هوا معمولی بود و بچم پسر بود انقدر تپل و مو مشکی و ناز بود ک هرکی میدیدش قربون صدقش میرف وای خیلی دوست دارم زودتر بچمو بغللل کنممم😭😭😭

سوال های مرتبط