. وای چه حس خوبیه خودم از این خوابا زیاد دیدم
خیلی حس خوبیه خواب میبینی نینی بدنیا اومده🥹
منم دقیقا همین خواب و دیدم ولی هوا معمولی بود و بچم پسر بود انقدر تپل و مو مشکی و ناز بود ک هرکی میدیدش قربون صدقش میرف وای خیلی دوست دارم زودتر بچمو بغللل کنممم😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.