سلام مامانا میشه بگین نتیجه آزمایش آنزیم کبدیم خوبه یا نه؟؟☹️

تصویر
۱ پاسخ

آره دیگه همشون توی رنج نرمالن. خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی💙👶 مامان تودلی💙👶 هفته بیست‌ونهم بارداری