۷ پاسخ

بنظرم الان شش ماهشه یه چندبار ابپز بده دیدی بهش میسازه منبعد صبونه یدونه یا دوتا بستگی ب اشتهای بچت با کره نیمرو کن بده بخوره ..ب نتیجه رسیدم ک بچه ها تخم مرغ یا تخم بلدرچین نیمروشو بیشتر از ابپز میپسندن. خوشمزه تر میشه

من از شش ماه دادم دیگه قبلا آب پز الان نیمرو میکنم با کره روزی دو عدد صبحانش با کره میزنم میخوره

تخم بلدرچین دیگه خواهر🤣تخم مرغ بلدرچين چیع

تخم بلدرچین دیگه مرغ نداره

تخم مرغ بلدرچین😂😂

من دو هفته دیگه میدم بهش

من از اواخر شش ماهگی دادم

سوال های مرتبط