شربت لاکتولوز توبارداری مشکلی نداره کسی خورده.؟؟

۲ پاسخ

آره من خوردم دوسه روز.روزی یه بارخوردم یبوستم خوب شد الان دیگه مشکلی ندارم

مشکلشو نمیدونم ولی میگن اجباریه
من خوردم حالم بد شد

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی