دختر منم اسفند گرفت تب آبریزش بینی و سرفه بود
دختر من ۳ روز تب داشت ۷روزه هنوز خوب نشده دیشب براش سرم ابنا زدن
نیلا اسفند یه ویروسی گرفت تب بالا داشت اسهالم بود دوبار بردم متخصص خوب نشد باز سوم بردمش با سرم امپول خوب شد تبش به بروفن هم جواب نمیداد
بچه خاهرم گرفت ۷ روز تب داشت اخر بستریش کردن
سه روز تب
سوال منم هست این ویروس چی بود این وسطه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.