۲۳ پاسخ

اکتیو
پینو
فيروز

من پینو خریدم به لباس های سفید میزنم لک زرد میفته نمیدونم چرا

فیروز صورتی و مای بیبی زیر یکسال عالیه

مای بیبی عالیههه

قبلا فیروز بود ولی چون خیلی معطر بود هرچی هم می شستم انگار از لباس پاک نمیشد عوض کردم پینو‌گرفتم فعلا که راضیم

اَکتیو آبی خیلی خوبه

پینو آبی

پینو عالیه

پرسیل بوی نوزاد میده ولی پینو ابی خیلی خوشبو یکی بچه رو بغل کنه بچه بو عطر میده

من پودر صابون فیروز میزنم خیلی تمیز میکنع

مایع فیروز ، بوشم دوس دارم قشنگه

من اکتیو آبی استفاده میکنم

مولاچسکا

پینو دارم خیلی خوبه

من فیروز و پرسیل میزنم

چیکو خیلی خوبه

پینو صورتی و مای بیبی هردو بو خوبی دارن

مایع لباسشوویی فیروزه خیلی تمیزوخوشبومیکنه من باپودرصابون بچه قاطی میکنم توماشین بعدتمام لباسایه سفیدپسرموتمیز تمیزمزکنه خدایی ازش راضیه عالیه

من پینو دستی استفاده میکنم خیلی بوشو دوس دارم

من از مایع فیروز استفاده میکنم
پودر صابون پینو خیلی خوبه لکه بریش عالیه

پينو استفاده ميكنم بوش خيلي خوبه😍

من از فیروز استفاده میکنم بوی صابون داره خوبه

من پینو استفاده میکنم خوبه

سوال های مرتبط