سلام اگه بچه یا جفت پایین بیاد پروژسترون میدن؟

۱ پاسخ

برای جلوگیری از سقط، وقتی پروژسترون بالا باشه رحم ریزش نمیکنه و بچه رو حفظ میکنه. یجور محکم کاریه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی