۱۲ پاسخ

زندگیت رو زهر نکن
سر هرچیزی غصه نخور.
یه عید دیدنی ارزش اینو نداره.
باهاش برو بیرون. بعد از همه ماجراها ففط خودت و همسرت میمونین.
نمیگم همیشه کوتاه بیا، میگم سر موضوعی بجنگ که ارزش داشته باشه.
شاید بخاطر خرابی بازار و هزار چیز دیگه دغدغه فکری داره. باهاش حرف بزن

من خودم اگه همسرم بگه جایی برو میرم بگه نرو هم نمیرم
هیچ چیزی ارزش اینو نداره حتی ذره ای زندگیتون تلخ بشه،مدارا و سازش کنید خدا خودش کمکتون میکنه

خب بدرک نیومد خودت برو

این چه عبارتیه که میخوای بری برو بچه رو نبر، شوهر منم میگه😭😭😭

همه مردا همینن

عکستو دیدم خیلی شبیه یکی از دوستای قدیمیم هستی
اسمش فاطمه عباسی بود

آبجی ولش اون کار داشته شوهرمنم بخدا امروز بابام گفت بیا بریم بیرون گفت نه نرفتم ارزش ندارد برو خونت

عزیزم تیکه چیه شما دوتا در اصل یه نفرید
مرد باید حالت حاکمیت داشته باشه تو خونه هر چی میگه شما گوش کن بعدا با مهربونی و زبون نرم بهش بگو که ناراحت شدی و انتقادت رو بیان کن
مرد باید تو خونه حس اقتدار داشته باشه اگه شما هرکدوم یه حرف بزنید تربیت بچه دوگانه میشه و خدای نکرده وقتی بزرگسالی به بحران بخوره دیگه حرف هیچکدومتون رو گوش نمیکنه چون مدام جایگاه هم رو پایین اوردین

ببین به حرفای اینا که میگن برو بچه رو نبر
گوش نکن سر یه چیز الکی خودتو از چشم شوهرت ننداز
عوضش ازین فرصت استفاده کن و توقعاتت رو‌بهش بگو که دفعه بعد اینجوری نشه

زورش نکن بعدش گفته بود بریم بیرون می‌رفتی اونجا باهاش صحبت میکردی ک‌من دوست دارم با تو برم تو کنارم باشی
بعدشم با مامانت برو کیف کن خیلیا اصلا همینم نمیزارن

خب دلیل رفتارشو بپرس بهش بگو دوست داری با شوهرت بری مهمونی و دیدنی مثل همه خانوما
جون خودش اومده گفته بریم بنظر من بجای لجبازی و کش دادن ماجرا با صحبت منطقی حلش کنید

چی میگفتین

سوال های مرتبط