مامانا سلام سزارین دوم راحته یا اول

۹ پاسخ

ب زایمان چندم نیست فدات اگه میتونی برو بیمارستان خصوصی و بعد از زایمان حتما قرص اناهیل استفاده کن که پر میشی

هردو خوب بود خداروشکر

من دوتا به فاصله۱/۵داشتم فرقی نداشت هردوتاش درد داشتم

دوم واسه اولی مردم و زنده شدم مخصوصا بار اول که میخوای بلند شی.

برا من دوم خیلی خوب بود واقعا آب خوردن ایقد راحت بلند شدم البته اول اورژانسی بود دوم دکتر خودم انتخاب کردم خصوصی بود

دوم راحت تره

اکثرا میگن اول

اول....

اول ک خیلی راحنه .دوم دردش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ سالگی