ب زایمان چندم نیست فدات اگه میتونی برو بیمارستان خصوصی و بعد از زایمان حتما قرص اناهیل استفاده کن که پر میشی
هردو خوب بود خداروشکر
من دوتا به فاصله۱/۵داشتم فرقی نداشت هردوتاش درد داشتم
دوم واسه اولی مردم و زنده شدم مخصوصا بار اول که میخوای بلند شی.
برا من دوم خیلی خوب بود واقعا آب خوردن ایقد راحت بلند شدم البته اول اورژانسی بود دوم دکتر خودم انتخاب کردم خصوصی بود
دوم راحت تره
اکثرا میگن اول
اول....
اول ک خیلی راحنه .دوم دردش بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.