اره بچين
اماده باشه بهتره
اره دیگه خوبه
خوبه زود ببندی بهتره یه موقع زایمانت زودرس میشه بعد پشیمون میشی مجبوری لباسا و وسایل بیمارستانو بپوشونیش من یه فامیلامون ۳۲ هفته زایمان کرد
آره عزیزم چرا خوب نباشه از هروقت آماده کنی خوبه
من هنوز هیجیشو نگرفتم😐🤣
منم میخام بشورم لباساشو بعدساکشو ببندم چون دکترم هفته احتمالا نینی زود بدنیا بیاد
34/35بچین
من ۳۶ هفته هستم و هنوز نبستم 🫢
اره منم هنوز چیزی نگرفتم انشالله برای همون موقع آماده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.