از ۳۲ هفته خوبه ساک نوزاد رو بچینیم؟

۹ پاسخ

اره بچين
اماده باشه بهتره

اره دیگه خوبه

خوبه زود ببندی بهتره یه موقع زایمانت زودرس میشه بعد پشیمون میشی مجبوری لباسا و وسایل بیمارستانو بپوشونیش من یه فامیلامون ۳۲ هفته زایمان کرد

آره عزیزم چرا خوب نباشه از هروقت آماده کنی خوبه

من هنوز هیجیشو نگرفتم😐🤣

منم میخام بشورم لباساشو بعدساکشو ببندم چون دکترم هفته احتمالا نینی زود بدنیا بیاد

34/35بچین

من ۳۶ هفته هستم و هنوز نبستم 🫢

اره منم هنوز چیزی نگرفتم انشالله برای همون موقع آماده میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی