۲۰ پاسخ

من جم کردم 33هفته
جم کن خیالت راحته

تو‌وضعیت الان ،جمع کنی بهتره

اره جمع کن
من هنوز کیفم دستم نرسیده رسیده بود میبستم

هرچی دستته جم کن

منکه عید مامانم سیسمونیمو میخوان بیارن
هنوز چیزی اماده نکردم

منم ۳۶ میبندم

من امروز میخام جمع کنم

من هنوز جمع نکردم فعلا بعددوهفته ان شاالله میخوام جمع کنم

جم کنی بهتره گلم منم جم نکردم یهو احتمال زایمان دادن با عجله جم کردم 🤐 ولی هنوز زایمان نکردم 😁

منم هنوز جم نکردم
اینجوری استرسم بیشتر میشه

من هنوز لباساشم نشستم اتاقشم‌نچیدم هیچی هم جمع نکردم خودم استراحتم نمیتونم باید یکی بیاد انجام بده برام🤧

من که هنوز جمع نکردم . لباساشو باید اول بشورم که نشستم . بعدم بنظرم هفته ۳۵ به بعد .

من ۳۰ هفته بستم ببند بزار خیالت راحت باشه

به نظرم ۳۵ هفته به بعد جمع کن بی‌حوصله میشی😂

من از ۲۸ هفته جمع کرده بودم 😂

جمع کن خیالت راحته

من امشب میخوام جمع کنم

من هنوز لباس و سیسمونی نخریدم که بخوام جمع کنم 😤😂

من هفت ماهگی جمع کردم

من هنوز جمع نکردم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ودوم بارداری