دوقلویی زود نیست
منم هنوز نبستم🥲
من هنوز سیسمونی هم نخریدم😐😐🥺🥺 تازه مامانم عید میخواد سیسمونی مو بیاره 😅😅😅
فکر کنم خیلی خونسردم هم خودم هم خانوادم 😅😅
من گفتم انشاالله روز عید جمع میکنم.
حس میکنم زود ببندی زود زایمان میکنی
جمع کن اصلنم زود نیست
خدا قسمت ماهم کنه 🥲
والا منم تو 17هفته دوس دارم ببندم🤣🤣🤣هنوز نه ساکی خریدم نه وسیله خاصی
34 هفته ببیند
منم هنوز جمع نکردم . جون هم ندارم جمع کنم منتظرم آخرهفته بشه همسرم سرش خلوت بشه بلکه بتونیم جمع کنیم . ولی هنوز لباساشم نشستم 😐
خوبه جمع کن خیال خودتم راحت میشه.
منو گفتن زایمان زودرس هول هولی 30 هفته بستم
اره بابا زوده منم هنوز جمع نکردم ۳۸ هفته جمع میکنم
آره زوده بزا دو هفته دیگه
حالا من هفته ی بعد قراره برم سیسمونی بخرم🤔😀
نه زود نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.