من ۲۶هفته آماده کردم
هرجا هم میرم میبرم با خودم😂
من امروز بستم
۳۲ هفته شدم☺️☺️
ضرری که نداره جمع کردنش جمع کن آماده باش از ماه هفت به بعد آدم هرچی آماده تر باشه بهتره
اگه ذوق داری ببند
واییی من هنوز خرید های نینی نکردم زوده حالا می بندی 😁😁😁
هرچه زودتر بهتر.
خیالت راحت میشه
الانم ک نزدیک دوهفته میشه واژن دردو لگن درد دارم میمیرم واقعاهفته های اخرسنگین میشی وسخته برات
نه جم نکن اینجوری همش انتظار میکشی هفته ۳۴ ببعد جم کن
ببند دیگه خیالت راحت باشه..
من هنو بچم ی جفت جورابم نداره😂
هرکاری داری بکن ک واقعا از یه جایی به بعد فقط دلت میخواد دراز بکشی هیچ کاری نکنی
من ک ۳۰هفته جمع کردم وراحت
نه عزیزم جمع کن
چون سنگین میشی دیگ سخت میشه
منم هفته شما بودم اماده کردم
زوده فکر کنم ۳۶ ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.