مامانا پوست پای بچه م اینجوری شده چکار کنم

تصویر
۹ پاسخ

کرم ایروکس برای خشکی بزن

لوسیون جانسون بزن خوبه

کرم اوسیرین نوزاد سه درصد بگیر بزن به بچه من دکتر اینو داد مچ دستش این شکلی بود.

من بردم دکتر گف از پروتیین گاویه از برا بچم

انگار اگزما داره به نظرم ازدکترش بپرس چی استفاده کنی چون هر کرمی روش تاثیر نداره

اگزما طبیعیه
ولی باید چرب نگه دارب خشک نشه
لوسیون ایروکس

فقط لوسیون چیکو بزن

کرم بیبی فرست زیر ۶ ماه بگیر عالیه

روغن چرب بکن

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان تپلی😘😍 مامان تپلی😘😍 ۱۳ ماهگی