گوشه پای پسرم اینجوری شده چکار کنم ؟

تصویر
۳ پاسخ

ناخونش بگیر قشنگ نره ت گوشت

پماد تتراسایکلین بزن

چرک کرده چیزی نیست خودش خوب میشه شاید ناخونشو یا گوشت کناره ناخنشو کشیدین اینطوری شده

سوال های مرتبط

مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی