۳ پاسخ

دست پسر من اینجوری شد
دکتر گفت برا خشکی و کشیده شدن و فرسایشه ، با کرم اوره ۳ درصد ثمین مرتب چربش کن خوب میشه
اگرررر عفونت کرد و اذیت بود بهش دست میزدی پماد موپیروسین بزن روش روزی دو بار تا چند روز

از بغل ناخن مونده تیز شده رفته تو گوشتش خوب نچیدی

عفونت کرده ناخن گیرشو تمیز بشور

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۴ ماهگی