از چند هفته شروع کنم سیسمونی خریدن

۱۲ پاسخ

من بعد انومالی خریدم

از اوایل بارداریم با همسرم رفتیم خرید تقریبا تکمیله

هروقت دوست داشتی ولی از الان شروع کن به بخر بعدا سنگین میشی سختته بری خرید کنی

من نخریدم اردیبهشت میخرم

من اخر ماه ۶ شروع کردم

عزیزم جنسیت نینی مشخص شده بگیر از الان...هر چی هفته هات بره بالاتر سنگین و بی حوصله میشی

من از ۱۸ هفته شروع کردم چون میگن تو سه ماهه سوم دیگه باید خیلی مراقب بود، چون منم دوست داشتم همه رو خودم انتخاب کنم تو همون سه ماهه دوم خریدام رو کردم

نیاز همه باهم یجا بگیری تیکه تیکه از همین الان شروع کن بگیر

هروقت خواستی چون هفتت که بره بالاراه رفتن سخت میشه

28 به بعد

منکه شروع کردم،سرویس چوبشو گرفتم،با یه مقدار خرده ریزه

هر وقت دوست داشتی، منکه هنوز یه جورابم نخریدم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری