۲ پاسخ

روش نوشته دوره درمان رو کامل کنید یعنی چه با یبار زدن خوب بشه یا نشه باید بزنی تا یه هفته چون روش نوشته تا یه هفته قابل مصرفه

دوباره بزن ..پسر منم دو سه سری تموم میشد دوباره برمیگشت برفک واقعا اعصاب خوردگنه

سوال های مرتبط