۴ پاسخ

ولش کن اگه نمیزنه سخت نگیر

عادیه
اگر هم‌ نزد، تا ۲۰ دقیقه رو شونت نگه دار بعد میتونی بخوابونیش

اشکال نداره

عزیزم من به نینیم شربت رازیانه نوزادان میدم هم رود اروغ میزنه هم خابش عالیه هم بچه تقریبا تپل میشه

سوال های مرتبط