ی ربع ۲۰ دیقه افقی نگهش دار بعدم ب شانه بخابونش اوکیه
سلام عزیزم شما پیش دکتر برزویی سزارین شدین ؟راضی هستین؟
بچه منم همینجوری هست به پهلو بخوابونش حتما ولی حواست بهش باشه برنگرده سرش هم بالاتر از پاهاش باشه
منم دخترم اصلا آروغ نمیزد
لابد نداره ففط شیب دار بذارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.