۵ پاسخ

ی ربع ۲۰ دیقه افقی نگهش دار بعدم ب شانه بخابونش اوکیه

سلام عزیزم شما پیش دکتر برزویی سزارین شدین ؟راضی هستین؟

بچه منم همینجوری هست به پهلو بخوابونش حتما ولی حواست بهش باشه برنگرده سرش هم بالاتر از پاهاش باشه

منم دخترم اصلا آروغ نمی‌زد

لابد نداره ففط شیب دار بذارش

سوال های مرتبط