۶ پاسخ

پسر منم از اول همین جوری بود تا حالا

دختر منم همینه

چون تو دورع اضطراب جداییه

دختر منم همینه.. دل به دلش میدم باهاش بازی میکنم کنارش کارام رو انجام بده و زمانی که خوابه به کارای عقب مونده میرسم و یسری کارا هم اصلا نمیشه بهش رسید و باید صبر کرد تا نی نی عاقل تر شه🌷

هایلینم اینجوری شده از وقتی ک زدن حس میکنم ترسیده شده

بچه منم همينه 😥🥲

سوال های مرتبط