۷ پاسخ

من از اول دادم و تایم هایی که نا اروم بیشتر میدم و وقتی میخواد بخوابه

بیماریتان

من از هفت روزگی تایم مشخص نداره هروقت گریه کنه و بدونم سیر هست بهش میدم

من از امروز دادم خیلی خوبه چون یکسر باید سینه تو دهنش باشه پستونک خوبه بدی ولی شوهرم مخالفه😮‍💨

پسر من زردی که داشت زیر دستگاه نمیموند مجبوری با پستونک 3 روز اون تو نگهش داشتیم، دیگه از اون روز پستونکی شده وگرنه خودم نمیخواستم پستونک بخوره چون همش میوفته زمین و دم به دیقه باید بشوری

من از ۱۰ روزگی دادم

من از همون اول دادم وقتی ک خیلی بی قراری میکنه میدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی