وای من که ندیدم اما می گفت فشار بده مثانه و روده هاش خالی بشه و فشار می داد و بعد زیرم رو عوض کردن.باورت نمی سه بیمارستان خلوت بود همه تو اتاق زایمان من بودن تماشا.انقدر براشون طبیعیبود که.هیچ کدومشون انگار بدشون بیاد یا چندشون نمی شد
من زایمان اولم اجازه نمیدادن ازتخت بیام پایین همش بشون میگفتم بزارن برم پایین چون احتیاج به سرویس دارم بعدمیگف ن دردداری بچت دنیا میادمیگفتم ن شماره دو دارم اونا اصرارک ن بچس موقع دنیا اومدن هم بم میگفتن جوری ک میری دستشویی زوربزن
زایمان دوم دیگه برام عادی بود
البته باشکم خالی بودم
واسه من یه سرمی رو با شلنگ ریختن تو مقعد بعدش حس دستشویی داشتم رفتم دستشویی رودههام کلا تخلیه شد
اگر مدفوع کنی.. واسه ماما ها طبیعیه عزیزم من خودم 1روز قبل اینکه برم بستری بشم گلاب به روت رفتم دستشوییی کردم شبش هم غذای آبکی خوردم که خداروشکر 2تا زایمان طبیعی داشتم اصلا مدفوع نکزدم ولی یه خانمه تو بیمارستان داشت زایمان میکرد میگفت دستشویی دارم ماما خوشحال شد گفت یعنی داره بچه میاد بیرون میخوای زایمان کنی
من از خود زایمان طبیعی و دردش اینقدر نمیترسم که از این کار میترسم 🤕🤕🤕🤕
امکانش هست اما خیلی طبیعیه بهش فکر نکن
گاهی پیش میاد برای بعضیا ولی چیزیه که عادیه و پرستارا و ماماها اینقد دیدن نگرانش نباش ب منم میگفت ماماهمراهم پی پی کن راحت باش ولی خب من نکردم
موقع زایمان طبیعی امکانش هست مدفوع کنی ک از نشونه زایمان کردنه خودش هیچی دکترام طبیعیه براشون میتونی قبل زایمان خودتو تخلیه کنی غذای سنگین نخوری
نه عزیزم برای همه این اتفاق می افته من خودم وقتی رفتم برا پسر بزرگم زایمان کنم پرستار بهم گفت جوری فشار بده انگار دستشویی
عیبی نداره عزیزم یه چیز طبیعیه
نه عزیز مدفوع نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.