واقعا ام
پوشک شیر خشک پستونک /////

تصویر
۳ پاسخ

این جمله درسته و بجاست اما به جاتر اینه که زمان به آدما نشون میده هیچی ارزش نداره تو این دنیا
حتی همونی هم که به جا به دست میاری بعد یه مدت برات عادی میشه

بنظرت چثد زمان میبره؟؟؟
من۱۲سال منتظر یه حال خوبم اما دریغ...

اره واقعا همه چی به وقتش قشنگه
ایشالا همیشه وقتی ذوقشو داریم برسیم به خواسته هامون❤️

سوال های مرتبط

مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان ❤️یزدان❤️ مامان ❤️یزدان❤️ ۱ سالگی