۸ پاسخ

والا همین ازمایش هم‌چیز‌خاصی نیس نگران نباش نصف بچه ها گریه نمیکنن اوناییم ک‌میکنن پنج دیقه نشده اروم میشن یادشون میره

سعی. کن از الان قوی باشی بچت به محکم بودنت نیاز داره

منم همین بودم بچه اول مخصوصا ولی خوب باید قوی باشیم

اوخی عزیزم
خیییییلی باید محکم و قوی باشی
یه عالمه اتفاق بد و خوب قراره برای اون انسانی که به این دنیا اومده بیفته

اره واقعا ادم سنگ بشه مادر نشه🥺

حالا تازه اولشه بزار ایشالا بزرگ‌ بشه جونت میشه

عزیز دلم بخودت سخت نگیر اشک هات بیشترش بخاطر هورموناته
منم همین بودم

یکی و همراه خودت ببر

سوال های مرتبط