۱۳ پاسخ

منم مُردم و زنده شدم از گردن درد خیلی درد بدی هستش درکت میکنم😢

واااای دقیقا یاد خودم افتادم😭😭😭

مایعات فراوون

نسکافه زیاد بخور تا دارو از بدنت بره بیرون

فقط دکتر
من رفتم چندتا امپول و سرم زدم خوب شدم

کیسه ی آبگرم بزار خیلی تاثیر داره

کافی بخور

وای منم اینجوری شده بود سر دخترم...این درد لعنتی از چیه؟؟گاهی دلم بچه میخاد..گاهیم میگم ویار شدید بچه تهوع و بدبختی و هزار سونو و پاره کردن شکم و درد سر و گردن و بزرگ شدن بچه ریزه میزه و .....نمیتونممممم....باید ب مرور رد بشه مال منم طول کشید درست شه انگار استخونای گردنم خورد شده بود

خواهر فقط باید دوره ی لامصبش بگذره

نسکافه بخور،شیاف بزار

ی قهوه غلیظ بخور

دوغم بخور

دوغ نسکافه بخور

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری