سلام خوبین کیا جفتشون پایینه ؟ ایا خطرناکه؟ چکار باید کنیم؟؟؟

۸ پاسخ

منم اینطوری بودم فقط استراحت کردم رفت بالا
چیز سنگین بلند نکن جاروبرقی نزن موقع ظرف شستن وسطاش دراز بکش زیاد سرپا نمون پله اگر داری خیلی با اروم بیا و برو و ....

برای من تو انتی پایین بود استراحت مطلق بودم شیاف گذاشتم خدارو شکر تو انومالی اومد بالا

من توی هفت ماهم و هنوز یکم دیگه اش پایینه چون خونم پله داره..شما استراحت نسبی..رابطه ممنوع..پله و پیاده روی هم ممنوع..رعایت کنی میاد بالا

منم پائینه دکترم گفت در حد آشپزی کردن
پله استفاده نکن،چیز سنگین برندار،رابطه نداشته باش،تو دستشویی زور نزن🫣،

به من گفت یکم پایینه
منم اصلاااا رعایت نمیکنم
خدا خودش رحم کنه

دكترگفت خودش كم كم ميادبالا

من نمیدونم اومده بالا یانه یک ماهه دیگه میخام چک کنم تازه

من جفتم پايين بوداستراحت كردم خودش امدبالاكم كم

سوال های مرتبط