۴ پاسخ

پماد ۱۲۳ ماستلا بگیر دوبار بزنی دیگه تمامه

سودوکرم

من فقط کالاندولا زدم عالی بود دخترمن جوری سوخته بود جیش میکرد جیغ میزد دو سه روزه خوب خوب شد

پماد کلوتریمازول / هیدروکورتیزون / زینک این سه تارو قاطی کن فقط چند روز‌بزن تا خوب شه مخصوصا هیدروکورتیزون هم زیاد نزنی ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 𝐃𝐚𝐧𝐢𝐚𝐥 مامان 𝐃𝐚𝐧𝐢𝐚𝐥 ۲ سالگی