پماد ۱۲۳ ماستلا بگیر دوبار بزنی دیگه تمامه
سودوکرم
من فقط کالاندولا زدم عالی بود دخترمن جوری سوخته بود جیش میکرد جیغ میزد دو سه روزه خوب خوب شد
پماد کلوتریمازول / هیدروکورتیزون / زینک این سه تارو قاطی کن فقط چند روزبزن تا خوب شه مخصوصا هیدروکورتیزون هم زیاد نزنی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.