۴ پاسخ

اموکسی سیلین رو با میترانیدازول باهم یخور یکم بعدش هم ژلوفن منم مثل توعم داره میکشه منو

چرک خشکن بخور با میترونیدازول .من مفنامیک اسید میخورم عصبشو اروم میکنه

نیترونیدازول عالیه ولی هربار که خوردی حداقل تا دوساعت نمیتونی شیربدی چون شیرو به شدت تلخ میکنه

بمنم بگو

سوال های مرتبط