۳ پاسخ

اوتمیل خودش سنگینه
بعد موز هم سنگینه
زرده تخم مرغ هم سنگینه
بهتره جدا جدا بریزی هر کدوم رو عزیزم
من زرده البته توی اوتمیل امتحان نکردم

من آب پز میکنم میریزم

موز ک میزنم ولی زرده تخم بلدرچين رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی