سلام سرما خوردم چ دارویی بخورم

۲ پاسخ

حتما برو دکتر من اولش نرفتم خیلی حالم بد شد

یه قاشق چایخوری پودر زنجبیل رو با یه قاشق عسل بریز تو لیوان روش آب در حال جوش بریز هم بزن بعد درش رو بذار ده دقیقه بعد که حرارتش کم شد بردار بخور خیلی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی