میگم ترشح کشدار میتونه نشونه بازشدن دهانه رحم باشه

۵ پاسخ

اره نشونه زایمانه

آره من یبار ترشح کشزار خیلی زیاد داشتم که چند دیقه بعدش کیسه آبم پاره شد...

آره عزیزم همون ترشحات موکوسیه

فک نکنم به تنهایی علایم باشه

اگه رگه های نارنجی داشته باشه بله

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی