خانما
آیا پروتیین مو ضرر داره انجام بدم؟

۶ پاسخ

من تو ماه های قبل انجام دادم ولی ندی بهتره

بلهه خیلی هم ضرر داره

اره ضرر داره

اصلا ضررش به کنار پولتو الکی میریزی تو جوب آب من کراتین کارم طبق تجربه ام زن بارداری ن کراتین مو روش جواب میده ن پروتیینه نه احیا هیچی

بلهههه

بله صدرصد

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو🐣🩵 مامان ویهان کوچولو🐣🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی