خانوما توی بارداری میشه پروتیین مو انجام داد ؟؟

۹ پاسخ

نکنی بهتره عزیزم

نه عزیزم به هیچ وجه

یه ناخون و به خاطر یو وی میگن کاشت نکنین عزیزم چه برسه به پروتئین مو
که شیمیایی

سلام نه عزیزم مواد شیمیایی. من خودم شغلم رنگ لایت و کراتینه ولی کلا گذاشتم کنار هنرجو هام انجام میذن حتی اگر گفتن مواد گیاهیه انجام نده چون صادقانه همشون مواد شیمیایی هستن پروئین ها همون کراتین ضعیف شده هستن یا حتی بوتاکس مو بخاطر اینکه مشتری جذب بشن اسماشون رو پروئین بوتاکس گذاشتن وگرنه فرقی نداره با کراتین ریسک نکن

نه عزیزم نمیشه منم نتونستم هیچ کاری بکنم.دکترم اکیدا ممنوع کرد
حتی آرایشگاه هم گفت انجام نمیدم

نه عزیز

شیرده بودم شیرمو میدوشیدم کلا سبز بود تا دو روز

نه نمیشه من دو سال پیش که شیرده بودم موهامو کراتینه و پایینه کردم گفت تا ۲ روز شیر نده اصلا .بارداری که باز حساسیتش بیشتره

نه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری