عکس تم تولد یسالگی بچهاتون رو بفرستین

۴ پاسخ

این کیکش.. تم هم خودم ساده درست کردم پروفایلم ببین

تصویر

اینم تولد ۴ نفره

تصویر

من که تولد پسرم خودمون ۴ نفره بودیم اتلیه هم بردمش

تصویر

من چون دخترم اول فروردین به دنیا اومده همیشه بهش میگم شکوفه ی بهارم برا همین این تمو براش زدم🥰

تصویر

سوال های مرتبط