مامانا پایین کمرم درد میکنه طبیعیه
دردش شدید نیست

۷ پاسخ

نسل ماهم که کلا کمر ضعیفی داریم من که تو این سن همیشه کمر درد دارم🤦🏻‍♀️

فک کنم کمرامون خیلی ضعیفه
قبلا اینجوری این همه کمر درد نبوده
استراحت کن خودتو اذیت نکن زیاد خمو راست نشو ایشالله هفتت بره بالا فک کنم بهتر میشی کم کم منکه خودم اینجوریم

من حتی باسنمم میگیره انگار ورزش سنگین کردم استراحت که میکنم خوب میشم توهم زیاد خم و راست نشو

منم همینجوریم از دکترم پرسیدم گفت رحم داره بزرگ میشه و از لگن نیاد بیرون ب کمر فشار میاره بخاطر همینه

نگران نباش اگر لکه بینی نداشته باشی چیزی نیست استراحت کن اگر شیاف دکتر داده شیاف بزار

آره طبیعی

نگران شدم خیلی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی