۵ پاسخ

من اگه طول بکشه آروغ گیریش. چند دقیقه میزارمش زمین بعد بلند میکنم دوباره اگر جواب نداد میزارم روشکم چند دیقه بعد دوباره میزارم رو شونم همیجوری هی جاشو عوض میکنم تا اروغ بزنه

۱۰دقیقه یک ربع نگه دارش

چرا اینقد زیاد میدی؟برنمیگردونه شیرو؟دمر بزارش رو دستت اروم بزن تو کمرش

ولی بازم حداقل۱۵دقیقا رو شونه بزار

شاید اونقد ک باید نخورده

سوال های مرتبط