۵ پاسخ

خدایااا خداوندگارا امیدوارم بچه جون سالم به در ببره

سلام اره عزیزم میشه دخترمن یبوست داشت بردمش دکتر گفت دو سه قره بریزتو‌شیرش

به خاطر یبوست؟
روزی چند بار ماساژ بده و ورزش بده اگه اونوقت جواب نداد اطراف نافش رو با روغن زیتون خیلی کم چرب کن

فععک نکنم

نه اصلا من یبار یه قطره فقط بهش دادم تا چندروز از دل درد جیغ میکشید

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی