من 37 و6هستم، چرا خسته شدم سنگینم درد دارم
من مثل شمام ولی سزارین هستم برای ۱۳نوبت زده دکتر
من ۳۷هفته و۴روزم
قراربود۵ سزارین شم ولی افتاده برا ۱۰😑 خسته شدم دیگه واقعا
من ۳۷هفته و۴ روزم
خدابخواد سزارینم
من ۳۹ و ۴ روزم هنوز درد ندارم 🥲🥲
دارم کلافه میشم از انتظار 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.