۲ پاسخ

طبیعی زایمان کنین.نمیترسین.
دمتون گرم.ایشالا ب وقتش دردتون شروع میشه
من چراانقد از طبیعی میترسم
ب دکترم گفتم سزارین.میخوام بشم.هفته بعد ایشالا

۳۷ دیگه بچه کامله جایی نگرانی نیس ک من راضیم هفته بعد زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان جانان و نوران مامان جانان و نوران ۱ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان سام و رستا مامان سام و رستا ۱ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد