کیا ۳۷ هفته ۱ روز تا ۳۷ هفته ۶ روز زایمان کردن؟

۹ پاسخ

من 36 هفته سزارین شدم

من ۳۷هقته و ۶روز زایمان کردم خدارشکر همه چیز بچم خوب بود

قربونت عزیزم. انشاالله نینی خودتم با سلامتی و به موقع به دنیا بیاد.🥰

نه اورژانسی بودم. وزنش هم ۲ کیلو و هشتصد بود. تو دستگاه هم نرفت همه چیزش خوب بود خداروشکر

من ۳۷ و ۵ روز

من ۳۷ هفته و ۲ روز بودم

خواهر من ۳۷ هفته

سلام عزیزم من ۳۷ هفته و یک روز زایمان کردم. چطور؟

منم میخوام بدونم😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی
مامان سام و رستا مامان سام و رستا ۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان سلین💟 مامان سلین💟 هفته سی‌ونهم بارداری