من 37 روز و 2 روز زایمان کردم
36 هفته کامل دستگاه رفت 5 روز
۳۷که خوبه کاش من برسونم تا ۳۷هفته و ۲یا ۳روز ای کاش
من ۳۷هفته۳روز دستگاه نرفت ۲ویلو ۶۰۰بود
من ۳۶تمام سزارین کردم
من ۳۷ هفته ۴روز بچه دومم
منم ۳۶هفته و ۶ روز زایمان کردم با امپول فشار، وقتم نبود ولی ختم بارداری گرفتم بخاطر کلستاز
من ۳۶ هغته و پنج روز دستگاه هم نرف
من
۳۷ هفته و ۳ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.