کیا تو ۳۷ هفته زایمان کردن؟

۹ پاسخ

من 37 روز و 2 روز زایمان کردم

36 هفته کامل دستگاه رفت 5 روز

۳۷که خوبه کاش من برسونم تا ۳۷هفته و ۲یا ۳روز ای کاش

من ۳۷هفته۳روز دستگاه نرفت ۲ویلو ۶۰۰بود

من ۳۶تمام سزارین کردم

من ۳۷ هفته ۴روز بچه دومم

منم ۳۶هفته و ۶ روز زایمان کردم با امپول فشار، وقتم نبود ولی ختم بارداری گرفتم بخاطر کلستاز

من ۳۶ هغته و پنج روز دستگاه هم نرف

من
۳۷ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی
مامان جانان و نوران مامان جانان و نوران ۱ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی