۱۵ پاسخ

من 37 هفته و پنج روز زایمان کردم رفت دستگاه اونم به خاطره زایمان بد

من دختر بزرگم ۳۶ زایمان کردم دستگاه هم نرفت

من ۳۷ هفته و دو روز زایمان کردم عزیزم نگران نباش بچه هم سالم بود

۳۶زایمان کردم دستگاه نرفت

وای من درذ داشتم رفتم دکتر گفت زایمان زودرس دارم تا ۳۳هفته بچه بزور بمونه بچم خیلی اومده پایین دقیقا رو بیکینی😭

اینجا همون دکتر محسن نمیدونم فامیلیشو همون عملت میکنه؟
چه طور راضیش کردی به عمل؟

ن نمیره گلم

اره بابا من ۳۶ هفته ۷ ردز زایمان کردم

اره عزیزم من 37و 4روز زایمان کردم دستگاهم نرفت

۳۷ هفته ک دستگاه نمیره نترس عزیزم بسپار به خدا

چندهست ابش مگ

من ۳۷ هفته ۱ روز با پارگی کیسه آب زایمان کردم

نه دستگاه نمیره

کامله بابا نترس چند کیلوعه الان
و اینکه میای ارومیه برا عمل دیگه اره؟

بچه از ۳۶هفته دیگه کامله

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و دخملی مامان بنیامین و دخملی هفته سی‌وششم بارداری