فردا میرم تو ۳۷ هفته،تو ۳۷ هفته بچه کامله؟

۱۵ پاسخ

منم ۳۷هفته و پنج روز زایمان کردک

آره من ۳۷دنیا اومد دخترم

دکتر من گفت ۳۶ به بعد دیگه ما خیالمون راحت میشه ۳۷ هفته رو دیگه میگیم بچه رسیده است از اون به بعدش هرچی بیشتر بمونه بهتره و رسیده تر میشه

بچه از ۳۶ هفته کامله برا بدنیا اومدن عزیزم

بسلامتی اره کامله

شنیدم 36کاملع

نسبتا اره

آره فکر کنم

بله کامله

من ۳۷ هفته و ۴ روزم بود کیسه آبم پاره شد
الحمدالله دخترم سالمه

ارههههه

بله کامله

آره البته من ۳۷ هفته و شش روز بودم زایمان کردم بچه دوممو

اره گل

۳۶ ب بعد کامله

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی