خواهرم ٣٥هفته زايمان كرد بچه كامل بود دستگاهم نرفت البته امبول ريه زده بود
سی و شش ب بعد بچه کامله
من بچه ی دومم انقدر دردم زیاد بود اورژانسی ۳۶هفته بدنیا اومد خداروشکر مشکلی نداشت
اره ولی خیلی ظریفه
وای من دلم میخاد الان زایمان کنم خسته شدم دیگه حوصلمنمیکشه بمونم تا ۴۰ هفته
۳۶ هفته و ۲ روز بودم کامل بود
من که دارم طوری پیش میرم ۳۷ هفته به دنیا بیاد بچه ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.